blog a világ és az emberek faszságairól, birkaságairól, idiótaságairól

Renitens. Máshogy, mint mások

different.jpg

Az én drága olvasóim

Egy vaterás elmebeteg emlékére

2014.01.19. 23:44 renitens

Az interneten rengeteg az idióta, az aukciós oldalakon is bőven akad belőlük. A gépemen szelektáltam, amikor rábukkantam erre a 2009-ben elmentett mappára, amiben ennek a rendkívül degenerált vaterás eladónak a szarjait mentettem el. Akkor sem tudtam és most sem tudom megállapítani, hogy ez vmi vicc vagy pedig komolyan gondolta. 

Érdemes megcsodálni a minőségi termékeket és a rendkívül kedvező árakat. Megéri, komolyan. Kattints a bejegyzésre és láthatod a teljes agyfasz gyűjteményt.

Dia16.JPG

Dia10.JPG

Dia14.JPG

Dia11.JPG

Dia18.JPG

Dia12.JPG

Dia15.JPG

Dia13.JPG

Dia17.JPG

Dia19.JPG

Dia2.JPG

Dia4.JPG

Dia1.JPG

Dia3.JPG

Dia5.JPG

Dia7.JPG

Dia6.JPG

Dia8.JPG

Dia9.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://renitensblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr235771299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása