blog a világ és az emberek faszságairól, birkaságairól, idiótaságairól

Renitens. Máshogy, mint mások

different.jpg

Az én drága olvasóim

Úgyse sikerül

2014.01.19. 16:41 renitens

Tele van a faszom a sok nyávogó, panaszkodó, tehetetlen birka emberrel.

A legtöbb ember nem tud mást, csak panaszkodni. Múltkor olvastam egy fórumot, ahol pénzről volt szó és arról, hogy kinek mire nem telik, meg milyen szarok a fizetések stb.

A legjobb hozzászólás az volt, hogy "Nekünk nem telik erre, mi nem kaptunk trafikot."

13191-neked-is-egy-trafik-haver.jpg

Eldobtam az agyam jó messzire, aztán elsétáltam érte és visszahoztam. Ó te szent szar, anyám, apám és még a bakkecske is! 

- Akkor ezzel azt mondja az illető, hogy csak azóta vannak tehetős emberek, amióta lezajlott a trafik tender? 2013 előtt mindenki csöves volt?

- A trafikok átadásával együtt mindegyik trafikosnak automatikusan a számlájára dőlt egy lottónyereménynyi pénz, rózsadombi palota nőtt 3 másodperc alatt a seggük alá és Ferrarijuk lett? Olvastátok már a kimutatást arról, hogy mennyi pénzt hozott a trafik? Szerény véleményem szerint a trafikok jó része nemsokára csődbe fog menni. Nem véletlen az, hogy eddig is elég kevés volt az olyan bóóóót, ami csak bagó eladásából élt. Aki bűzrudat árult, az más terméket is árult. Azért kellett engedélyezni a trafikokba a pia, energiaital, jégkrém meg faszomtudjami (elnézést a nagy tudatlanságomért, de én még egy trafikban sem voltam, nem veszek magamnak naponta 1000 ft-ért tüdőrákot) árulását, mert ordítóan egyértelmű volt, hogy ha csak bagót árulnak akkor 5 perc után mennek csődbe. Így ki lehetett tolni még egy kicsit a dolgot. Szóval én nem irigyelném a trafikosokat olyan hevesen. 

- De oké, tegyük fel, hogy a trafikosoké a Kánaán. Na és? Attól még más embernek is lehet pénze, más is élhet jól, visszatérve az első ponthoz: van élet a trafikon túl is.

Csak persze tenni valamit az ügy érdekében nehezebb.

Egyszerűbb fikázni, szidalmazni a gazdagokat, a trafikosokat, a multikat, a polityikusokat, a jóistent, az uniót és mindenkit. 

Mert ha mindez nem lenne, akkor talán magunkba kellene nézni, és rájönni, hogy esetleg mi is tehetnék valamit a saját boldogulásunkért. Na de ezt mint opciót már meg sem említem, ez nem szájenszfiksőn blog!

trafik.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://renitensblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr945770635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása